ÉRD MEGYEI JOGÚ VÁROS

HELYI VÁLASZTÁSI IRODA VEZETŐJÉNEK

 

TÁJÉKOZTATÁSA

a helyi önkormányzati képviselők és polgármesterek, valamint a nemzetiségi önkormányzati képviselők 2024. évi általános választásán alkalmazandó

 

AJÁNLÓÍVEK ÁTVÉTELI RENDJÉRŐL

 

 

Az egyéni választókerületi jelöltek, a polgármester jelöltek, valamint a települési nemzetiségi önkormányzati jelöltek ajánlásához szükséges ajánlóívek kiadására és átvételére

 

  1. április 20-án (szombaton) 8:00 órától 16:00 óráig, ezt követően

 

  1. április 22-től - 2024. május 6-ig (munkanapokon) hivatali időben van lehetőség.

 

Helye:            Érd Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatal (2030 Érd, Alsó u. 1.)

I. emelet 111. számú iroda.

 

Az ajánlóívek átadása a jelöltek, illetve a jelölő szervezetek képviselői számára érkezési sorrendben történik.

 

Felhívom a figyelmet arra, hogy az ajánlóívet átvevő személynek a személyazonossága igazolására alkalmas fényképes igazolványát és lakcímkártyáját be kell mutatnia a választási iroda munkatársainak, annak érdekében, hogy az átvételre, aláírásra való jogosultságot a választási iroda ellenőrizni tudja.

 

Információk, tudnivalók az alábbi linken érhetőek el:         

 

https://www.valasztas.hu/jelolteknek

 

 

Érd, 2024. április 11.

 

                                              

 

Dr. Feik Csaba

HVI vezető