ÉRD MEGYEI JOGÚ VÁROS
HELYI VÁLASZTÁSI IRODA VEZETŐJÉNEK
TÁJÉKOZTATÁSA
a helyi önkormányzati képviselők és polgármesterek, valamint a nemzetiségi önkormányzati képviselők 2024. évi általános választásán alkalmazandó
AJÁNLÓÍVEK ÁTVÉTELI RENDJÉRŐL
Az egyéni választókerületi jelöltek, a polgármester jelöltek, valamint a települési nemzetiségi önkormányzati jelöltek ajánlásához szükséges ajánlóívek kiadására és átvételére
- április 20-án (szombaton) 8:00 órától 16:00 óráig, ezt követően
- április 22-től - 2024. május 6-ig (munkanapokon) hivatali időben van lehetőség.
Helye: Érd Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatal (2030 Érd, Alsó u. 1.)
I. emelet 111. számú iroda.
Az ajánlóívek átadása a jelöltek, illetve a jelölő szervezetek képviselői számára érkezési sorrendben történik.
Felhívom a figyelmet arra, hogy az ajánlóívet átvevő személynek a személyazonossága igazolására alkalmas fényképes igazolványát és lakcímkártyáját be kell mutatnia a választási iroda munkatársainak, annak érdekében, hogy az átvételre, aláírásra való jogosultságot a választási iroda ellenőrizni tudja.
Információk, tudnivalók az alábbi linken érhetőek el:
https://www.valasztas.hu/jelolteknek
Érd, 2024. április 11.
|
Dr. Feik Csaba HVI vezető |